Johnny Mad Dog

Heeey!

Jag skrev förut att jag nog inte kunde blogga så mycket,trodde jag skulle bli utan internet men icket.
Jag har fixat det.
Sitter just nu på altanen i stugan,hur underbart som helst.
Solen skiner,båtar överallt och helst skulle jag vilja hoppa ner i älven men jag ska försöka låta bli,har ingen större lust att bli sjuk.

Det är bara jag och mamma som är här eftersom pappa jobbar.
Imorgon kommer han ut,även Kiro (brorsans hund) kommer hit eftersom Patrik och Anna ska åka bort över helgen.

Ikväll ska jag och mamma titta på lite kläder,hoppas jag hittar nått att beställa hem iaf vi åker utomlands i Turkiet.
Förlåt,inte OM,utan NÄR vi åker till Turkiet.
Sen ska vi även titta på film,Johnny Mad Dog.
 



Får se om jag klarar av att se hela men.

 Nu ska jag göra nått vettigt,puss!


I just can't wait.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback