my heart will never sing again,not like this

Heey!

Igår blev det inge bloggande.
Det var så bra väder att jag höll mig på utansidan av huset.
Blev mycket bus med hunden,långa promenader osv.

På kvällen blev vårat hur samlingspunkten.
Jag och Jennifer tog båten upp till maxi och hämtade Sanny sen gick vi neråt på ön och spelade kort med Tommy.
Fick mig även ett par öl,kvällen var iaf riktigt trevlig.
Dom här dagarna ute på Storsandskär har jag verkligen behövt och dom har varit underbara.

Eftersom jag och Sanny inte kunde sluta prata och satt ute på altanen till 03.30 imorse så är jag lite småseg idag,hunden vänte mig klockan 9.30 så blev inte så mycket sömn men jag överlever.

Nu ska jag äta lunch snart sen blir det att börja packa ihop lite saker och åka hem igen.





Nu blir det lunch,puss!

Id never thought that you'd go, but you did uh, yeah you did...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback