not a good day..

Heeey!

Åkte som sagt till Luleå idag,jag körde nästan hela vägen,pappa fick köra den sista biten.
Fick alltså lön,eftersom vi var dit och lämnade åkerbär som vi plockat,kändes riktigt skönt måste jag säga.
Sen åkte vi även förbi Piteå havsbad en sväng,var inte så speciellt eftersom jag varit där så mycket i sommar.

Sen körde pappa till Skellefteå och jag resten,så idag har jag kört rätt så mycket.
Hann inte mer än hem så åkte jag ner till Sara för vi skulle på bio.
Vi såg filmen puss,helt sjukt värdelös film.



Efter det åkte vi till teg och köpte nässpray och halstabletter eftersom jag känner mig inte alls levande.
Vill bara krypa ner under täcket och stanna där tills våren.

Nu ska jag lägga mig under ett täcke och dö,bye!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback