not my problem anymore

Heeey!

Jag borde verkligen sova.
Men sitter och kollar på massa olika saker.
Har tänkt beställa hem lite kläder,behövs när jag lämnar Sweden!
Imorgon bokas förhoppningsvis biljetterna som tar mig härifrån ett tag,I can't wait!
Kommer bli så äckligt skönt!
Och jag kommer ha så jävla roligt med alla underabara människor som jag saknar där borta!

Nu ska jag sluta skriva och försöka varva ner och försöka sova.
Imorgon ska jag upp tidigt! Det är ett måste om jag ska hinna med allt jag har att göra denna vecka.

Nu blir det sängen,godnatt!




OMG,OMG GUMMAN VAR SKA???VILL OCKSÅ BORT FRÅN SVERIGE JU_::(

2010-08-09 | 17:44:03

savr:åååh va häääärliiiigt!!!hur länge blir du där??joo gärna ska spara fan:)

2010-08-09 | 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback