Now all I've got are these photographs

Heeey!

Vilken underbar dag!
Jag har fått hem 2 paket idag.
Ett var ett paket linser,inte så jätteroligt men och det andra var kläder.
En kofta och ett par zebraleggings,jag är helnöjd!

Nu sitter jag och Sara i min stuga och här har vi suttit i flera timmar,riktigt trevligt tro det eller ej.
Det har varit jättefint väder ikväll,helt underbart! Det är dock väldigt tomt här ute på ön,men ganska skönt det också ibland.




Nu blev Sara rätt så osocial,hon ligger med sin dator i andra änden av soffan och tittar på Greys jag kanske ska göra samma sak,har dock bara 2 avsnitt kvar,så måste snart hitta en ny serie att se.

I don't wanna lose what we built this far



du din gamla sparv, jag är inte osocial.:|

2010-08-19 | 21:54:41

hahah jo det varu ;D

2010-08-20 | 09:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback