over and over again...

Heey igen.

Ja,jag har lite att göra därför sitter jag här och skriver hela tiden.
Var ute i skogen för ett tag sen och kollade om det fanns nå åkerbär,haha ja vad ska man säga.
Det var vatten överallt. Nog fanns det bär men hade ingen lust att bada och hämta dom på botten bland all mossa.



Kom hem,tog en dusch och nu ska jag snart fixan nån lunch.
Sen blir det nog att åka över på andra sidan och hämta pappa.

Sen kommer lilla vovven också och då blire en långpromenad runt ön.
Ikväll ska mamma och pappa bort på middag så det blir bara jag och Kiro hemma.
Får väl se om jag bjude bort mig själv till nån granne,haha eller om det bara blir att kolla på nån film eller nått.

Nu ska jag sluta svamla.
Hejdååå!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback