Please think again.

Heeey!

Jag är helt död.
Jag har krattat gräsmattan och burit bort massa gräs.
Sen har jag lekt med Kiro (hunden) ett bra tag och även gått runt ön i stekheta solen.
Det är riktigt varmt,inte för att jag klagar men det är jobbigt att springa runt och leka med en hundvalp när det är såhär varmt.
Jag har även skjutsat över mamma och pappa till andra sidan så nu är det bara jag och Kiro.






Nu ligger han iaf och sover,vet inte om det är bra eller dåligt,han lär ju bli pigg igen,men men.
Ska snart göra mig någon mat,börjar bli lite småhungrig.

Får se om det blir en promenad uppåt på ön och hälsa på nå folk,maybe.
Annars blir det bara film eller nått.

Nu blire middag,im hungry!

More than a million reasons.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback