Someday,maybe.

Heeey!

Har inte skrivit på ett tag,I know!
Mycket som händer och snurrar omkring i mitt huvud så har inte haft orken eller tid för att blogga.
Kommer nog inte bli så mycket bloggande heller har mycket som ska göras och kommer inte ha tillgång till internet alla dagar heller.

Jag har suttit och pratat med Nadja i webcamen på msn och vi har många planer.
Hur och när vi ska fixa det återstår att se.
Nått vi iaf ska ta tag i NU är att fixa pengar till en resa i september.
Vi ska ordna loppis,snabba pengar är alltid bra!
Sen hur vi ska få fram resten på 1½ månad är en annan femma,men det SKA gå.


Just great.

Det ska gå på nått sätt.

Imorgon ska jag göra en sak som känns underbart skönt.
Pga mina mardrömmar som jag har VARJE kväll som gör att jag inte får sova så ska jag få gå till en kurator och prata och där kanske vi får fram vad som orsaker dom,har mina aningar eftersom det hänt ganska mycket på senaste tiden,men ska ändå bli skönt att få prata med någon som inte känner mig.

Nu ska jag lägga mig och se på film och försöka sova.
Ska inte hoppas på för mycket men.




Without you I'm so weak in the knees




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback