Straight forward

Heeey!

Blev inte att sova för mig idag och det känns nu kan jag lova.
Fick hjälpa pappa med att fixa lite med bilen,riktigt kul,ha ha!
Sen åkte vi och handlade inför stugsistan.

Sen efter middagen så sjutsade mamma ner mig till Allstar där jag mötte upp Wulffen,Jessica,Danne,Emma,Sonny,Oscar och Sara.
Riktigt trevligt,kan faktiskt vara kul att gå på krogen och vara nykter ibland,känns iaf bättre när jag ska kolla på mitt kontoutdrag,haha!
Bilder från ikväll kommer imorgon.

Se hela bilden

Nu sitter jag och Sara hemma hos henne på haga,ska väl kanske fortsätta se på filmen vi började med inatt/imorse eftersom vi inte orkade se klart den.

Godnatt.

I can't wait!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback