The past is behind, learn from it. The future is ahead, prepare for it. The present is here, live it.

Heeeey!

Har inte haft tid att uppdatera idag.
Blev väckt flera gånger inatt av Kiro,inte roligt!
Strax efter 8 imorse fick jag nog så jag gick ut en sväng med honom så han fick busa av sig lite.
Efter det kunde jag dock inte somna så jag la mig och tittade på lite serier tills resten av familjen vaknat.

Patrik och Anna var sist upp.När dom väl vaknat och vi hade käkat frukost så kom min trötthet tillbaka.
Så jag somnade på soffan och tillslut så väckte min kära bror mig genom att typ skrika,haha!

Hur som helst,vi tog oss hem i regnet och började förbereda inför middagen då nästan alla pappas syskon och respektive skulle komma.
Så vi var 10st här.
Inte så ofta man träffar alla samtidigt så det var trevligt.


Här är mina 6 fastrar,min farbror,min pappa och farmor.

Nu är jag dock riktigt trött,känns som att jag också kommer att bli sjuk snart.
Inget jag har tid med precis.
Imorgon/inatt ska jag följa med pappa och jobba.
Blir att kliva upp klockan 3 inatt för halv 4 ska vi fara,så det blir en tidigt kväll för mig.

Nu ska jag byta om till något mer bekvämt och lägga mig och titta på tv ett tag.
Bye.

I’m going to smile and make you think I’m happy, I’m going to laugh, so you don’t see me cry, I’m going to let you go in style, and even if it kills me – I’m going to smile.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback