There's nothing I can do

Heeey!

Jag ligger i min egen säng,vilket jag inte gjort på ett par dagar.
Det är riktigt skönt,jag känner mig helt slut trots att jag inte gjort så mycket idag.

Har varit ute och övningskört lite och varit och handlat med mamma.
Sen har jag suttit och fört över bilder och musik till min externa hårddisk,känns skönt att äntligen gjort bort det.
Skulle ju inte vara så kul om datorn går sönder och alla bilder försvinner,så nu har jag dom både på datorn och hårddisken så kan ju alltid hoppas på att båda inte går sönder samtidigt,haha!

Hittade massa gamla bilder på folk som jag inte träffat på länge och folk jag knappt umgås med längre.
Sjukt vad mycket roligt man gjort under åren och sjukt var mycket och vad många det är jag saknar.

Men nu tänkte lägga mig och titta på the hills igen.
Vill se någon ny serie men jag vet inte vilken,så har ni något förslag så säg gärna till!

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback