Please think again.

Heeey!

Sitter här och tänker på hur mycket pengar jag gjort av med denna vecka,helt sjukt.
Resa,mobil,räkningar,beställt kläder osvosv.
Men nu är det bra,inge mer,eller jo måste köpa lite presenter,det är en heel hög som fyller år i agusti och september men efter det får det räcka,måste ju ha med mig lite fickpengar till turkiet också.


Ikväll har jag handlat,planerat,vairt ute med Elina en sväng sen hållt på med min nya mobil.
Ja ni hörde rätt jag har köpt en till mobil.
3:e för det här året,dom andra har dött,totalt.
Min comviq funkar när den har lust men den ska ändå bort,blir endast telia från och med nu.

Mer än så har jag inte gjort idag.
Imorgon ska jag fortsätta leta saker till loppisen,färga håret,träffa Anna och Benjamin sen umgås med mamma på kvällen eftersom pappa åker till stugan.




Nu ska jag se lite serier sen sova,godnatt!

Im still dreaming of you,only you.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback