What a wonderful day

Heeey!

Idag har jag varit på stan med Sara.
Köpte faktiskt inte så mycket den här gången,blev dock två par leggings för 149:- så inte farligt.

Sen åkte vi hem och hämtade mina biobiljetter och öppnade massa brev och paket som jag fått idag,älskar att få post!
Efter det mötte vi upp Christoffer och har varit med han ett par timmar,trevligt trevligt!
Han åkte nyss och nu sitter vi och gör ingenting typ.
Jag funderar på att köpa en strandklänning från ellos.
Men ja jag vet inte,får se.


Ikväll blir det somsagt bio,christoffer ändrade sig så det blir nog bara jag,sara,emma och danne typ.
Men hur som helst så blir det trevligt!!

Nu ska jag klicka hem lite kläder,ska dock försöka att inte göra av med allt för mycket pengar.
haha,good luck till mig!

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback