What goes around comes around

Heeey!


Tycker tiden går hur sakta som helst,kanske beror på att jag inte gör så mkt.
Vi har dock haft allvarliga diskusioner i familjen om boende.
Vi pratar om att kanske skaffa oss en lägenhet,något jag har velat i många år så jag hoppas det blir av.

Jag har även suttit och kollat på lägenheter utomlands,fyfan vad nice det skulle vara att ha en lägenhet utomlands som man kunde åka till istället för att leta hotell och tänkta på priser osv.
Pappa är på min sida,mamma är lite svårare men hon blir mer och mer sugen.
Ska iaf inte hoppas på för mycket,det kostar ju vääldigt mycket pengar,men det skulle vara riktigt nice iaf.

Klicka för att se nästa bild

Typ en sånhär,3våningsvilla med 8 rum,249 m² i Alanya.
Det skulle inte vara helt fel haha.

Men drömma kan jag ju iaf göra.


Nu ska jag lägga mig och titta på en film hade jag tänkt.
Byebye.

You are so cold.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback