What I need is to let go. What I want is to hold on tighter.

Heeeeey!

Jag fixade mina naglar och tittade på ett avsnitt av the hills och tänkte att jag skulle sova en timme efter det så jag ställde klockan men vaknade 4 timmar senare,lycka till att somna ikväll,ohja!
Jag vaknade strax före  att Sara kom hem.
Vi satt och snackade ett tag innan vi bestämde oss för att bege oss ut i regnet på en liten promenad.

Nu har vi bänkat oss i soffan lite halvblöta.
Fick nyss ett mail om en lägenhet i Side inför nästa år.
Hyran är 7500kr för en månad,dock är lägenheten riktigt nice.




Jadu,får se om det blir här jag kommer spendera 1 månad eller 2 nästa år,det skulle inte vara helt fel iaf.
Åhhh,jag vill nu nu nu!

Nu ska jag kika vidare på lite lägenheter och vara lite social med Sara.
Fast hon verkar ganska inne i sin datorn men ändå,kan ju alltid försöka ,haha!

Later.

Sometimes you just have to smile pretend everything is okay, hold back the tears and just walk away.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback