Where does the good go

Heeeeey!

Efter att jag varit med Sara idag så åkte jag hem,hann inte mer än hem så åkte vi till Röbäck till Allans golv för att kolla ut matta till badrummet osv,nu blir det helrenoveringen,kommer bli sjukt fint!
Sen åkte vi till Onoff och handlade en våg,väldigt kul,nja!

Sen packade jag om väskan och åkte tillbaka till Sara där jag nu sitter i min ensamhet eftersom hon fortfarande jobbar.
Jag har dock dammsugit och diskat,så har iaf haft lite att underhålla mig med,får se om hon märker nått när hon kommer hem,haha!
Tänkte sätta på lite musik och kolla om jag hittar på nått mer att göra innan hon kommer hem.

Later.

Now it's done,we said our goodbyes.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback