You and me is the perfect us

Heey igen!

Nu har jag färgat klart håret,jag var dum nog att sätta mig fraför datorn före och började prata med massa människor och hade svårt att slita mig så jag tog med hela datorn in på toa.
Det fungerade det också,haha!

Vet dock inte hur det blev än,det är fortfarande blött och eftersom hårtorken är inne i mamma och pappas rum och dom sover så vågar jag inte gå och hämta den,vill inte väcka dom speciellt inte pappa som ska upp typ halv 4.

Nu har jag minst 2h att underhålla mig innan mitt hår har torkat,det brukar ta sin lilla tid..
Funderar på att städa lite i mitt rum,kan ju inte lägga mig sängen och titta på film precis.
Det får bli så.


Vill nu.

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback