You will always be special to me

Heeey!

Äntligen har det börjar bli lite varmt i stugan.
Jag sitter och myser i soffan och tittar på film.
Har tagit på mig tjocksockar,leggings och en stooor tröjja,riktigt skönt.

Måste säga att det är sjukt skönt att vara i stugan ändå.
Komma bort lite,man gör inte av med pengar och jag får träffa alla underbara människor.
Jag längtar till imorgon,stugsistan är typ den bästa dagen att vara här ute.
Dock lite tråkigt att jag ska vara schaffis,men det funkar det också.
Jag hoppas även att Patrik,Anna och vovven kommer ut imorgon,skulle vara extra roligt då.
Men hur som helst så tror jag dagen kommer bli riktigt trevlig,bara det inte regnar.

Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa ner under en filt och titta klart på filmen,puss!


I will never forget.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback