All up to you

Godkväll!

Ikväll kom som sagt min syster,hennes kille och barnen hit och åt middag med oss och sen åkte min syster och Mattias iväg och handlade det sista inför morgondagen.
Då var pojkarna här med oss,vi åkte iväg så dom fick köpte en julklapp till sina föräldrar som dom själv slog in.
Sen har vi tittat på tv,spelat dator,lagt puzzel och varit ute i kylan och busat.

Sen har jag även suttit och spelat Bingo,gick sådär.
Det är dock inte slut än men jag gav upp,får kolla lotten på internet imorgon.
Tror jag ska lägga mig och titta på någon film och sen försöka sova.

Imorgon ska jag upp tidigt har mycket att göra.
Ska fara på mormor/morfars,farfars och Anders grav och tända ljus sen ska jag även fara förbi farmor en sväng till.
Sen blir det lunch hos syrran mm och sen hem och göra iordning mat.
Sen kommer min farbror från Piteå förbi en sväng och sen ska vi till min bror och äta middag med honom.
Han är ju helgipsad så han kan inte ta sig någonstans så vi ska åka till honom istället.

Nu ska jag byta om till något mer bekvämt,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback