Almost over

Heeey!

Idag hjälptes hela familjen åt att laga middag,inte varje dag det händer.
Kev kom hit på middag och åt med oss,efter det blev det film och prat,myyys!
Han åkte nyss hem så nu sitter jag här i min ensamhet.

Pratade nyss med Franck som fyller år idag,dom har tydligen redan börjat fira nyår,haha!
Så jag hoppas vi alla kommer hamna på samma ställe imorgon precis som dom 2 tidigare åren,varit sjukt bra.
Men vi får se.

Ska iaf krypa ner i sängen och titta på lite serier,sen blir det ett samtal innan jag ska sova.
Även fast vi pratat hela kvällen så kan vi inte sluta,haha!

Imorgon ska jag inte ställa klockan då blir det att sova tills jag vaknar.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback