Christmas time

Heeey!


Har städat klart huset och plockat ihop i mitt rum,känns mycket bättre nu.
Har även ducshat och gjort hårinpaktning så nu känns mitt hår så mycket skönare.
Ska göra mig iordning för att åka ner till Farmor och ge henne sin julklapp och finska julstjärnor.
Sen ska jag även förbi min faster och ge henne sin julklapp och sen sak jag även fara till K och lämna hans julkapp för jag kommer nog inte hinna träffa han imorgon tyvärr och jag vill ju att han ska ha den på julafton,haha.
Sen vid 4-tiden kommer som sagt mina busfrön hit och förhoppningsvis Anna och Benjamin också.
Blir svårt att hålla barnen borta från julklapparna.


Mina älsklingar.

Nu ska jag göra mig klar och åka ner på stan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback