Dina ord ligger och gnager här dag efter dag..

Heeey!

Kom hem för inte allt så länge sen,har som sagt varit på stan med Jannike.
Hennes boy Patrik var också med ett tag,första gången jag träffa han så det var kul!
Fick med mig lite saker hem,nässprayen var det viktigaste,haha!
Köpte även julklappen till K,hoppas han blir glad.

Har gjort av med sjukt mycket pengar idag så jag hoppas det är pengar jag får i julklapp.
Bolaget var det dyraste för mig idag,ingen surprise kanske.


Mums,haha!


Har även hunnit slå in lite julklappar.
Ligger massa i vardagsrummet men inte en enda till mig,brukar alltid vara så sen på julafton dyker det upp.
Mina föräldrar tror att jag ska tänka att jag inte kommer få några och sen dyker dom upp.haha.


Självklart får mina småpojkar dom största,haha!


Mamma står i köket och håller på att göra finska julstjärnor,mums!
Får blir en sån till efterrätt idag.
Får se vad jag ska hitta på för middag,är dock inte så hungrig men äta bör man ju,iaf lite.

Nu ska jag plocka ihop alla saker jag dragit fram och sen försöka hitta någon middag.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback