en till

Ja jag har tråkigt

Hur bor du: Radhus på Mariedal
Brukar du komma i tid: ja för det mesta.
Hur lång är du:  hela 166 cm
Är du kär? yes det är jag
Kan du laga mat: Tycker jag väl att jag kan.
Vad jobbar du med/pluggar du: just nu, ingenting
Vad har du på dig just nu: Haha,en fet T-shirt och mjukisar
Har du någon fobi: höjdrädd och småkryp
Hade du en bra kväll igår: gjorde inte så mkt men den var helt ok.
Vilket är ditt senaste inköp: En tavla
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pantade burkar,haha
Har du sovit i din egen säng inatt: jajjemen
Vad hade du sönder senast: minns inte
Vem snackade du med senast: Johanna
Varm favoritdricka: hmm,ingen aning
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten,yum!
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: hmm,ingen aning
Saknar du någon just nu: yes i do
Vad ska man göra för att få dig irriterad: jadu jag vet inte faktiskt
Någon jag stör mig på: finns väl småsaker på dom flesta som man stör sig på men inget som är så farligt,haha
Intressen: musik,vänner,familjen
Senaste person du kramade: min storebror
Senaste person du ringde: Kevin
Senaste person som ringde dig: Johanna
Senaste person du fick sms av: Kevin
Vad drack du senast: Saft
Vill du ha barn: Ja det är väl klart,
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja,21 är väl inte så mycket att hurra för
Har rakat dina ben någon gång: haha ja.
Är du sugen på något nu: sällskap
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: brukar inte dricka kaffe
Använder du hudkräm: Dagligen
Attraheras du av män med skägg: lite gör mig inte någonting men inte allt för mkt
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: Ja det händer
Röstade du i det senaste valet: Ja det gjorde jag
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, klart jag är. men det finns ju alltid saker som man vill förbättra
Vilken låt lyssnade du senast på: Love against the wall - Gyptian
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej inte inatt
Vad tycker du är äckligt: Spindlar eller tja, kryp i allmänhet
Har du pengar på mobilen: yees,det har jag nog alltid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback