.

Heey!

Jag är helt död,finns nästan inga krafter kvar i mig.
Det har varit en bra julhelg men med få timmars sömn.

Min jul har bestått av:

*Mys med hela familjen.
*Fest,fest och åter fest.
*Varit med alla mina favoriter
*Varit med världens bästa.
*Fått underbara presenter.
*Ätit alldeles för mycket mat.

Kvällen igår spenderades på stan med Nadja,Blaise,Nathalie och massa andra trevliga människor.
Sen begav vi oss mot Allstar där jag inte mer än hann komma in så fick jag ett vinglas i handen av Blaise.
Han hade köpt en hel flaska och sen var det någon annan vid vårat bort som köpt en flaska vin som det bjöds på så jag behövde inte gå till baren en enda gång,gratis är gott!
Försökte ta lite bilder blev dock bara en bild som man ser något på.


Nathalie och Johan.

Kvällen kunde dock slutat bättre,trodde poliser skulle hjälpa folk inte ställa till med problem.
För mig var det iaf lugnt,när jag kom hem blev det sängen,hann dock inte somna innan K skickade sms och sen tog det lång tid att somna om. Blev inte mycket sömn.
Upp klockan 9 för att åka ner på Rean,sjukt mycket folk och sjukt dålig rea måste jag säga.
Fick med mig ett linne och en skjorta men det var allt.
Käkade en golunch med Anna,trevligt trevligt!

Nu har jag precis kommit hem och är helt död.
Ska ta mig en dusch och sen lägga mig och titta på film.
Sen kanske Anna och Benjamin kommer förbi en sväng om dom orkar annars blir det att sova för min del.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback