I don't care what the people might say

Heeey!

Idag åkte jag och pappa iväg och knuffades omkring på affärerna.
Blev att handla lite mat osv på coop var även och köpte julklappar åt mina småpojkar.
Var även och klippte mig idag,sjukt skönt,känns som att huvudet blev några kilo lättare,hatar att jag har så tjockt hår men kanske ska vara glad för det också,varmt och gott! haha

Imorgon ska jag slå in lite paket,sen fara iväg och köpa en julklapp till min stora pojke.
Kommer få skäll för att jag gör det för han har sagt att han inte vill ha någon men jag kan inte låta bli,vet redan vad jag ska köpa så,kan inte skiva det för jag vet att han är här och läser lite nu och då.

Nu ska jag lägga mig och titta på film och hoppas att jag slutar må såhär konstigt,fattar inte vad som är fel på mig.



Godnatt.





pregnant? ;)

2010-12-20 | 23:04:11

haha nej det tror jag inte ;p

2010-12-21 | 11:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback