Just shout whenever, And I'll be there..

Heeey!

Jag är sjukt trött idag,och bakis.
Det är sällan jag blir bakis men idag är jag det,inte kul alls.
Igår var en trevlig kväll,började med att jag åkte till Ersboda till Blaise och hängde med han och Franck,sen kom även Nadja lite senare.
Satt där och förfestade lite innan vi åkte mot böleäng.
Blaise syster hade haft dop för sin dotter.
Började med att äta när vi kom dit och det var hur gott som helst!
Jag älskar afrikans mat,finns inge bättre!

Efter ett par vinglas för mycket fick jag skjuts hem,tack och lov för det tror inte jag hade klarat av att åka buss så långt,hade nog somnat.

Idag kommer det inte hända mycket,tänkte stanna hemma och titta på filmer.
Har inte så mycket krafter till något annat.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback