Loving you,always.

Heeey!

Idag har jag varit ute och spenderat lite pengar igen,inte bra!
Har handlat alkoholen till nyår så det är gjort.
Fick även med mig en klänning från HM som jag funderar på att ha på nyår,nu har jag iaf 2 alternativ,såg också en snygg kjol idag som jag vart lite sugen på ska fara tillbaka och kika på den imorgon.

Har även stätad lite här hemma,förstår inte hur jag lyckas stöka ner på ett par dagar,bara en sak kvar och det är att renbädda sängen men det får bli imorgon.

Har även suttit och pratat med Olivier om Nyår,får se vart det blir att vara.
Jag vill då inte vara hemma hos mig,och det vill nog inte mina föräldrar heller,haha!

Nu ska jag byta om det nått lite bekvämare och sen slänga på en film,later!



Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 | 04:29:03

Sv: jag gillar båda,julen spenderas med familjen och nyår med vännerna! så jag gillar båda lika mycket =)

2010-12-31 | 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback