me and you,always!

Godkväll!

Som jag skrev tidigare så skulle jag bara ligga hemma och ta det lugnt idag och det var precis vad jag gjorde.
Har sett flera filmer och bara myst under täcket,sjukt skönt.
Har dock mått lite illa nu på kvällen,vet inte varför men det går nog över efter en natts sömn.

Imorgon ska jag iväg och lämna tillbaka en kavaj på hm och sen handla lite.
Ska även köpa ett par julklappar också.
Kanske även blir att ta en promenad till Ersboda och hälsa på storebror en sväng också.
Sen får jag se vad jag hittar på resten av dagen,måste dock ner på stan en sväng i veckan också,om det inte är snöstorm kanske jag tar mig en promenad till stan också,who knows.

Nu ska jag iaf se ett par avsnitt av vänner sen sova.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback