mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten =)
2. Höll du några av dina nyårslöften? yees!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? yes!
4. Dog nån som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Turkiet 2ggr
6. Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? jag har det viktigaste!
7. Vilken månad från 2010 kommer du alltid minnas? April,september,december
8. Vad var din största framgång år 2010? Gick ut skolan
9. Största misstaget? inget jag vill skriva här
10. Har du vart sjuk eller skadat dig? Jorå bådeoch,fick opererabort halsmandlarna så nu mår jag prima!
11. Bästa köpet? oj,bra fråga!
12. Vad spenderade du mest pengar på? nöjen,kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kevin
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? I love you - gyptian,I love you - chris brown,I wish - R.kelly
15. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år? Våren,hösten och vintern har varit bra,sommaren var dock inte så bra så ja jag vet inte ,haha
16. Vad önskar du att du gjort mer? Visat vilka som betyder mest
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte..
18. Hur tillbringar du julen? Familjen..?
19. Blev du kär i år? blev kär 2008 och är det fortfaranre.
20. Favoritprogram på Tv? oj,tittar sällan på tv
21. Bästa boken du läste i år? Läser sällan böcker och minns inte någon jag läst iår
22. Största musikaliska upptäckten? hmm bra fråga lyssnar på ungefär samma musik som jag gjort några år tillbaka.
23. Något du önskade dig & fick när du fyllde år? En stor fest med ALLA min bästavänner!
24. Något du önskade dig & inte fick? Fler syskonbarn,haha men det kommer väl =)
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag var med min familj och ca 50personer till haha
26. Finns det nått som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja klart det skulle finnas något
27. Hur skulle du beskriva din stil 2010? haha chill...
28. Vad fick dig att må bra? familjen,vänner och bejbi
29. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen har min bejb
30. Vem saknade du? Poncin
31. De bästa nya människorna du träffade? Nadja Strandberg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback