My christmas

Heey!

Julafton blev rätt bra ändå,hann träffa nästan alla mina favoriter.
Började med att åka till min syster och hennes familj för jullunch.
Pojkarna blev glada för sina julklappar så det var roligt,börjar bli svårt att köpa till dom för dom har det mesta.





Efter att vi varit där ett par timmar blev det att åka hemmåt.
Var tänkt att vi skulle åka till min bror men han fick skjuts av sin pappa och kom till oss ändå.
Käkade alldeles för mycket mat,men gott var det .
Min farbror kom också förbi en sväng och hälsade på innan han åkte tillbaka till Piteå.
Fick bra julklappar,pengarna var det bästa,behövs verkligen!

Sen ringde Franck och ville att jag skulle följa med till Holmsund.
Min mamma skjutsade dit oss och där spenderade jag kvällen med 10grabbar,haha!
Vid halv 4 imorse skjutsade Donnel hem mig och K och vi somnade vid 5 ungefär.
Sjukt mysig julafton med alla underbara och sjukt mysig morgon med underbaraste.

Nu är det bara att ta nya tag och slänga i mig lite mat,duscha och förbereda mig för att åka ner till stan vid halv 5.
Ska förfesta med Nadja och hennes syster och deras kompisar sen bär det av mot Allstar.
Hoppas på en awesome kväll.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback