my dreamboy

Heey!

Varit en lugn kväll,skönt faktiskt.
Bara legat och tittat på serier och myst.
Tog dock en promenad till coop också.

Jo en lite rolig sak som hände idag var att när jag och pappa varit på bolaget så skulle han köpte V75.
Jag bestämde mig för att köpa 2 trisslotter,vann på båda,25kr på den ena och 50kr på den andra,gick alltså plus 25kr.
När jag var på Coop ikväll så tog jag ut 3st nya istället för pengarna och vann på 2st av dom.
50kr på båda så jag vann alltså på 4 av 5 och gick plus 50kr.
I vanliga fall är det sällan jag vinner men idag hade jag tur,haha!

Nu har jag precis tagit mig en varm dusch och ska krypa ner under täcket och titta på film sen sova.
Imorgon ska jag byta gardiner,det blev aldrig gjort idag,sen kanske gå iväg för att inhandla någon julklapp.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback