My love for you will never end

Heeey!

Idag har det varit full rulle.
Vaknade strax före 10 och fick ett sms strax efter av Elina.
Var bara att kliva upp och göra sig iordning för att gå iväg mot Ersboda och handla födelsedagspresent till Evelina.
Gick ganska bra,snabbt också.

Hann inte mer än hem så var det bara att åka iväg till sjukhuset för att hämta hem min älskade bror.
Tog ett tag innan vi fick hem han.
Skulle styra rullstolen genom halva sjukhuset kändes det som,sen förbi apoteket och sen få in han i bilen.
Inte det lättaste.
Sen skjutsade vi hem han,hjälpte han lite där hemma att få iordning alla saker.

Sen åkte vi hem hämtade handlingslappen,plockade upp Sara och åkte iväg till coop för att handla.
När vi kom hem från coop blev det bakning.
Har bakat,knäck,kola och chokladrutor till loppisen som är på söndag.



Sara for hem för ett tag sen och jag ska snart börja städa ihop i mitt rum.
Har fortfarande inte blivit helt klar sen jag mublerade om.
Ska upp med gardiner i helgen och även ta fram en ljusstake och ställa i mitt fönster.
Måste fara och köpa en lampa att sätta ovanför min spegel och sen köpa målarfärg för jag ska måla ena väggen.
Tror och hoppas att det blir bra när det är färdigt.

Blir att kliva upp tidigt imorgon för att damsuga huset åt mamma sen åka ner på stan för att äta lunch med Elina,Evelina och Anna.
 Evelina fyller nämligen 20år.
Efter det blir det kanske att åka förbi storebror en sväng också,får se.

Nu ska jag tvätta bort sminket,peta ut linserna och sen ta tag i rummet innan jag ska sova,godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback