My one and only

Heey!


Jag är helt död.
Har stått i köket i flera timmar nu,ni anar inte hur skönt det var att lägga sig på soffan.
Har gjort 100st lussekatter och ca 100 knäck.
Fick en liten paus när min storebrors kompis,hans tjej och hans lillebror kom hit för att hämta pappa och mamma.
Dom ska på julbord med pappas jobb.

Hur som helst,riktigt skönt att ha huset för sig själv.
Nu när allt är klart inför morgondagens loppis så kan jag ta det lugnt fram till 9 iaf.
Då kommer Sara och vi ska upp med hennes saker till lokalen.
Efter det blir det nog att sova så jag orkar morgondagen också.
Om jag inte är helt död imorgonkväll ska jag antingen gå till Tenton eller måla min vägg,sjukt taggad.

Nu blir det film,Kev rekomenderade Dear John så blir att se den nu fram tills att Sara kommer.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback