only a few days

Heeey!

Eftersom det blev så få timmars sömn i helgen så har min måndag spenderats hemma och halvsovit framför serier och tv'n mest hela dagen.
Sjukt skönt måste jag säga,men dom dagar som är kvar av året ska jag ta vara på.
Imorgon ska jag iväg med pappa på dressman och försöka hitta lite kläder åt honom sen ska jag iväg ner på stan en sväng,ska köpa en agenda eller vad folk nu kallar det.
Känns som att det vore smart att ha nu när jag ska börja plugga och förhoppningsvis börja jobba osv.
Sen har jag lite folk jag ska hinna med att träffa också i veckan,ska bli trevligt!
Sen på fredag är det nyårsafton och eftersom mina vänner inte är sånna som planerar så är allt oklart fortfarande.
Men det brukar sluta rätt bra ändå.

Nu har jag precis haft ett litet samtal med min underbaraste som jag också ska hinna träffa innan årets slut.
Få dagar med mycket att göra,gäller att ta vara på dom dagar som är kvar av 2010.

Nu blir det sängen.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback