So much more than you'll ever know

Heeey!

Idag har det varit full rulle.
Började som sagt med att fara iväg på Tenton imorse,sjukt skönt att träna måste jag säga.
Sen for jag hem,käkade kycklingsallad och duschade för att sedan ta en promenad i kylan till Mariehem och Benjamins dagis.
Där var barnen utklädda till tomtenissar och pepparkaksgubbar,sjukt söta.
Blev sång och fika där sen vandrade jag,Anna och Benjamin hem till dom.
Där var vi dock inte länge innan Annas pappa kom och hämtade Benjamin och jag och Anna åkte ner på stan.

Blev middag nere på stan och inte så mycket mer.
Gick runt lite innan mamma kom och hämtade mig och vi åkte till Coop för att handla lite mat till Mig,haha!
Det vi fick med oss var:

* Bananer
*Melon
*Paprika
*Sallad
*Havregryn
*Yogurt

Sjukt gott och nyttigt,haha!
Var även in på HM och fick med mig lite underkläder,strumpbyxor och hårfärg,nice!

Nu ska jag byta om till lite mer bekvämare kläder och sen göra mig en kopp te och krypa ner under en filt och titta på en film hade jag tänkt.

Kommer nog slänga upp någon bild sen på Benjamin som var en pepparkaksgubbe idag,men det blir senare.
Mina bilder blev inte så bra eftersom jag har sämnsta telefonen ever just nu.
Men får hoppas Anna skickar någon sen.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback