Time will tell

Heeey!

Blev en liten sovmorgon imorse,vilket jag ångrar nu,har enormt mycket att göra och jag känner mig inte helt frisk heller.
Har ont i huvet.
När jag klev upp så åkte vi iväg till Ersboda för att hälsa på min storebror.
Blev en fika hemma hos dom innan vi åkte till Jula för att köpa färg som jag ska måla min vägg med.
Det blir inte idag,får bli på måndag tror jag.

Nu håller jag på att baka lussekatter till imorgon.
Vi ska ha loppis som sagt.
Ska bli roligt,plus att man får in lite extra pengar.




Ikväll blir det nog lugnt.
Får huset för mig själv,skönt skönt!
Hoppas på lite sällskap och film ikväll men får se.

Nu ska jag iaf fortsätta med mina lussekatter,later!



I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-23 | 09:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback