with you by my side I feel just fine

Heey!

Efter middagen blev det en promenad till Coop med Jossan.
Vi vandrade omkring och tittade på lite kläder osv,såg en snygg oversize tröja på stadium men den köpte jossan.
Den fanns både i blå/svart och grå/rosa,Jossan köpte den blå/svarta.
Synd att den andra var grå/rosa hade gärna skippat det rosa isåfall hade jag nog köpt den.

Efter ett tag kom även Fredrik och gick omkring med oss.
Var inte där så länge,tog sen en promenad hem.

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket.
Fixat lite i mitt rum,börjar se mycket bättre ut nu, fortfarande mycket saker överallt men imorgonbitti ska det bort.
Ska fara och köpa en present till Evelina också,sen blir det bakning inför söndag.
Ska även åka och hämta hem en viss person från sjukhuset,skönt!

Nu ska jag dock gå och tvätta bort sminket,pillra ut linserna och sen lägga mig och titta på lite serier sen sova tidigt,galet skönt.

Later.




After all this time you are still the one that makes my knees weak.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback