You and me is so meant to be.

Heeey!

Blev inge bloggande igår pga att det var något fel på blogg.se,det gick inte att logga in,bara för vissa.
men men.
Jag var sjukt trött när jag vaknade imorse,men jag har iaf dammsugit åt mamma och pappa och plockat bort lite i mitt rum och renbäddat sängen,sjukt härligt.

Har precis ätit lite lunch,melonsallad jag älskar det.

Skulle träffat Jannike idag men det blev inte så,får bli någon annan dag istället :)

Komm nog inte hända så mkt idag,ska ta en promenad till Coop och köpa lite grönsaker och handla lite åt mamma,mer än så är inte planerat.
Vad som händer ikväll är också oklart,ska prata med mina boys om det lite senare.
Nu ska jag iaf ta och hänga upp tvätten,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback