You and me is the perfect us

Godkväll!

Har hunnit med rätt mycket idag faktiskt.
Åkte till min storebror och hjälpte han med lunchen,gick ut med hunden,kopierade lite papper och postade dom.
Satt även och pratade lite,bjöd han på lussekatter,snäll syster han har,haha!
Bara kul att hjälpa till.

Sen blev det att måla min vägg,sjukt nöjd.
Det blev riktigt fint,kommer kanske upp en bild imorgon.
Sen kom även Elina över en sväng,trevligt trevligt! :)

Var ner på stan en sväng före middagen och köpte lite saker som ska upp på min nymålade vägg,tror det kommer bli helnice!
Efter middagen somnade jag och vaknade vid 9,sjukt skönt dock kanske inte det smartaste.
Kommer bli lite jobbigt att somna ikväll men men.

Nu ska jag lägga mig och titta lite på film.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback