I smile up to the sky,I know I'll be alright

Heeey!

Kvällen har spenderats med K, vi hyrde film. Det blev The ugly truth och Gamer.
Vi har även kollat lite på hockey,jag hoppades att Canada skulle vinna och YES det gjorde dom.
Egentligen hade jag nog hejjat på USA men bara för att vara jävlig mot vissa personer så gjorde jag inte det denna gång.Dom retade mig när Finland förlorade så nu är det min tur att retas!



Nu ska jag fixa ett glas Oboy och en macka sen se nått avsnitt av 2½men sen sova och hoppas att huvudvärken är borta till imorgon.
Bara 2 dagar kvar nu som jag kan äta och dricka vad jag vill sen blir det nyponsoppa och kräm i 1 vecka typ,tagga!

I got a pocket full of sunshie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback