Broken promises linger in our mind.

Gick inte så bra med att vila.
Jag är så trött att jag mår illa men kan inte sova,blir galen!
Nu sitter jag och funderar på om jag ska vandra in till köket och göra lite fruktsallad och sen lägga mig och titta på en film.
Planerna var att åka till Edan och chilla med några men mina krafter tar mig inte ens ner till haga idag.
Ska ändå upp ganska tidigt och jobba imorgon så.

Jag sitter även och kollar på utlandsresor/biljetter till usa.
Skulle vara skönt med en vecka i slutet av sommaren/början av hösten men skulle samtidigt vara riktigt skönt att åka till Oregon sen Hawaii i Januari.
Får se vad jag lyckas övertala mina föräldrar till,haha!

Blablabla har inget vettigt att skriva så nu ska jag vandra in till köket och fixa fruktsallad sen blire film för hela slanten.

You are so wrong.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback