But I wish you the best, I guess.

Heeey!

Igår var jag väldigt lat,låg mest bara hemma och gjorde ingenting.
Tog mig dock ut på en promenad med en viss person och pratade lite.
Efter det gick jag hem och kröp ner under täcket.

Idag har jag gjort samma sak som igår,bara legat i sängen och gjort ingenting.
Men, ikväll ska jag nog vara med mina tjejer. Elina,Evelina och Anna.
Blir pizza,film och massa prat skulle jag tro,ska bli trevligt iaf.




Imorgon blir det stan med Nadja,blir fika och massa prat där också.
Även det ska bli riktigt trevligt! Inte så ofta jag träffar den tjejen så.

Sen blir det nog att åka ut till stugan och jobba lite,ska försöka hålla mig sysselsatt,får se hur det går.

Nu blir det duschen,puss!

The hardest thing I've ever done.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback