Can't imagine livin' life without ya

Heey!

Har nyss kommit hem från Liljansberget.
Som sagt så sov jag över där och det blev inte mycket sömn,sleepless nights all over again.
Det pyntades,blåstes ballonger och förbereddes inför kalaset idag.

Jag missar tyvärr kalaset men fick iaf tillbringa morgonen med 1åringen.
Har tyvärr inga bilder just nu,har lämnat min kamera där så imorgon kommer det nog upp lite bilder på sötnosen.


Tiden går sjukt snabbt.

Nu har jag som sagt precis kommit hem,ska duscha osv strax.
Sen åker jag nog till stugan över natten tror jag,ska iaf ut dit och äta får se om jag stannar eller om jag åker hem igen,brukar oftast ändra mig när jag sagt att jag ska sova över där.

There's no one in this world that
Could take the place of you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback