Color me blue I'm lost in you

 Heey!

Kvällen började med middag med Johanna sen bar det av mot teg till Trygg där vi var ett gäng på ca 10 personer,riktigt trevligt! längesen jag träffade alla dessa goa människor.
Sen blev det taxi till haga hem till Edan,även det var trevligt.

Kvällen avslutades inte lika trevligt.
Jag vet inte vad jag ska säga längre,om det ens är lönt att försöka säga nått.
Jag gör inget annat än försöker men får ingen hjälp från det andra hållet.
Jag vill flytta
Jag vill sluta tänka
Jag vill bort
Jag vill glömma,nu!

I nästan 3 veckor har jag sovit sämst,drömt mardrömmar varje natt och bara legat och vridit och vänt på mig hela tiden,jag börjar bli galen.
Det är här det svåraste jag varit med om.
Vill flytta långt bort,koppla bort mig från allt som händer här hemma och helst få minnesförlust så jag inte minns nått alls.
Det är för jobbigt bara.

Ser inte framemot hösten alls.
Just nu är det inte mycket som jag ser framemot.
Jag väntar på bättre tider och jag lär få vänta ett bra tag.

I cannot count the ways you have made my life so blessed
All I know is that you came and made beauty of my mess




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback