Get down on your knees and pray

Heeey!

Idag ringde mamma och väckte mig så det var bara att kliva upp och göra sig klar före hon kom hem till stan.
Vi åkte direkt iväg och handlade lite saker osv.
Åkte omkring överallt känndes det som.

Jag bestämde mig även för att följa med en sväng till stugan där jag fick börja med att rensa åkerbär,gick ändå rätt så snabbt.
Efter det blev det gomiddag, pepparstek,hur gott som helst!
Efter middagen dog både jag och pappa,skönt att sova ett tag även om jag råkade sova nån timme för länge.

Vid halv 9 bestämde jag mig för att åka hem,hade tänkt ta mig en promenad men vädret såg inte så lovande ut och det skulle nog ta drygt 1 timme att gå iaf så det blev icket av.
Istället kom Sara och hämtade upp mig och vi åkte till kajen och satte oss på båten ett tag och pratade osv,trevligt trevligt!

Nu har jag precis kommit hem igen till ett tyst hus,inte lika trevligt men jag är van.
Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på film,puss!

Soulmates are people who bring out the best in you. They are not perfect but are always perfect for you





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback