I'm not going anywhere

Heeey!

Igår hann jag inte skriva nått,tyvärr!
Dagen var otroligt seg efter alla drinkar i måndags så jag började inte leva förän 17-tiden när Nadja ringde.
Vid 18-tiden mötte jag upp Nadja på bussen och vi åkte ner till haga till en kille där Nadja skulle sjunga lite i hans studio.
Det enda jag kan säga är att den tjejen kan sjunga!
Sjukt bra iaf,och riktigt roligt att lyssna.



Efter det så åkte jag hem och packade väskan och åkte till stugan var inte framme förän vid 23-tiden men där sover ingen verkar det som.
Vi satt uppe till 2 ungefär och pratade och hade det trevligt.

Vid 7 imorse klev jag och pappa upp igen för att bege oss ut i skogen och plocka åkerbär,skratta på ni men på 1h så tjänade jag 450kr deru!

Nu har jag precis kommit hem till stan,ska bara duscha snabbt sen ska jag åka till Songore.
Vi ska ha en heldag tillsammans vilket ska bli riktigt roligt!
Det är inte så ofta jag träffar honom så.

Blir nog en uppdatering senare ikväll när jag kommer hem skulle jag tro,puss!


I'm still here,I'll always be



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback