It’s hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does

Heeey!


Natten var förjävlig,sov på soffan i stugan och det var inte skönt någonstans.
Vaknade hela tiden,antingen av värmen,mardrömmarna eller att pappa var uppe.
Så dagen har varit sjukt seg,är så trött att jag mår illa men kan ändå inte sova.

Vid halv 4 mötte vi upp Shelly och Michael utanför räkbåten.
Sen bar det av nerför älven.
Maten var hur god som helst!!
Räkor,bröd,kex,ostar,frukt osv,mums!
Och dom är fortfarande lika underbara,helt klart!



Nu har jag precis lagt mig i sängen.
Imorgon blir det att kliva upp rätt så tidigt.
Ska iväg på släktträff i Ytteråträsk,vilket ska bli skitkul!

Har inte hunnit lägga in så mycket bilder men det blir nog imorgon när jag kommit hem från släktträffen.
Nu ska jag lägga mig och titta på film och hoppas på att jag kan få sova en natt utan mardrömmar.
Ni förstår inte hur skönt det skulle vara efter 18 dagar av bara mardrömmar.
Godnatt.

Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never knew




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback