Someday

Heey!

Idag var jag som sagt och hälsade på hos Songore!
Det började med att han försökte lära mig ett kortspel,jag fattade knappt hälften och det slutade med att jag förlorade,varje gång.
Jag gav snabbt upp så vi tittade på en film istället och käkade mat,hur gått som helst!


Mums!

Jag är inte så van att äta med händerna men det gick bra.
Vid 3 så tog jag min cykel och begav mig ut i stormen vilket var riktigt jobbigt när det yrde sand överallt,men jag tog mig hem iaf.

Jag är rikigt trött,blev som sagt inte så mycket sömn igårnatt och en tidig morgon så får försöka sova tidigt ikväll.
Nu ska jag fixa lite mat,puss!

I got your ring around my neck


I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-02-17 | 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback