I'm standing on the edge and I don't know what else to give

Heeey!

Nu är jag hemma igen efter 10 dagar i Piteå.
Förra måndagen åkte jag,Kevin,Chris och Jossan upp.
Jossan åkte dock hem på onsdagen så den sista veckan har det bara varit jag och grabbarna där.


Piteå havsbad.

Vi har jobbat från morgon till kväll,kollat på fotbollsvm,film,chillat och sovit.
En vecka med fina människor,en vecka jag aldrig kommer glömma.

På måndag blir det nog Piteå igen eftersom chefen tyckte vi gjort ett så bra jobb,har inte riktigt bestämt mig än men det lutar nog åt att åka igen men ska iaf bestämma mig till på söndag.



Jag hann inte mer än hem så blev det att åka med mamma på Maxi för att handla lite mat eftersom dom flyttar till stugan och jag ska bo här själv igen så måste jag fylla kylen lite.
Köpte även en till present till Benjamin som fyller 1 år på fredag,sötungen!

Efter det gick jag över till Elina ett tag,vi satt och snackade lite sen kom Anna och Viktor och hämtade mig och vi åkte till min stuga ett tag,åkte omkring med båten och hade det mysigt i det underabra vädret.

 



Det var iaf riktigt trevlig.
Imorgon blir det mer av det mysiga med den lilla familjen.
Ska nämligen dit och sova imorgon så jag är med på morgonen för att fira Benjamin.

Nu ska jag lägga mig och titta på lite serier som jag missat medans jag varit borta.
Får se om jag hinner uppdatera imorgon annars blir det kanske på fredag,puss!

Don't wait for me while I'm down
Cause I might not get up




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback