I still see your reflection inside of my eyes

Heeey!

Idag gjorde vi nått som vi längtat efter länge.
13.30 mötte jag och mamma upp några släktingar som är på besök från USA.
Det är första gången vi träffar dom och dom var hur söta och trevliga som helst.
Kul att tänka på nått annat.

När dom hörde att jag gått ut skolan och inte har några planer för hösten så sa dom att jag fick komma och bo hos dom om jag ville,och jag är helt seriös jag vill åka.
Nått jag verkligen ska tänka på.

Nu sitter jag på bryggan i stugan och vill aldrig mer åka hem.
Aldrig någonsin.
Nått jag heller inte vill göra är att sova,jag orkar inte längre.
Mina mardrömmar tar död på mig,dom blir värre och värre,orkar bara inte mer.
I need help.

Imorgon ska jag ut och tjäna lite mer pengar sen ska jag in till stan med mamma och pappa och blir att åka med räkbåten imorgon också,ska ut med våra släktingar,ska bli riktigt trevligt.




I'm falling apart, I'm barely breathing
With a broken heart that's still beating



Get down on your knees and pray!!

2010-07-30 | 17:10:32

i am already down on my knees

2010-07-30 | 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback